تهران ، خیابان پاسداران ، بوستان دهم ، پلاک 121 ، واحد 8 ، طبقه سوم

Search
Close this search box.
درمان-شلی-پوست

درمان شلی پوست با دستگاه


شلی پوست یکی از نگرانی‌های رایج در زیبایی است که با گذشت زمان، کاهش کلاژن و عوامل محیطی می‌تواند باعث افتادگی و کاهش استحکام پوست شود. درمان شلی پوست با استفاده از دستگاه‎های مختلف را می‌توان از محبوب‌ترین و مدرن‌ترین روش‌های جوانسازی پوست دانست. دستگاه جدید و معجزه گر “اوندا”  با استفاده از روشی کم تهاجمی می‌تواند شلی و افتادگی پوست را برطرف کرده و قوام و جوانی را به پوست باز گرداند در این مقاله به بررسی کامل کار کرد این دستگاه بر درمان شلی پوست خواهیم پرداخت.

درمان شلی پوست با دستگاه چیست؟

با پیشرفت تکنولوژی‌های زیبایی، درمان شلی پوست با دستگاه‌های نوین به یکی از راه‌حل‌های مؤثر و غیرتهاجمی تبدیل شده است.

اگر به دنبال راهی بدون جراحی برای سفت کردن و لیفت پوست هستید، دستگاه‌های جوان‌سازی پوست یک گزینه بی‌نظیر هستند. این دستگاه‌ها با استفاده از انرژی‌های مختلف مانند امواج رادیوفرکانسی (RF)، لیزر و اولتراسوند، به عمق پوست نفوذ می‌کنند و به تحریک تولید کلاژن و الاستین کمک می‌کنند. در نتیجه پوستتان دوباره محکم، صاف و شاداب خواهد شد.

مزایای درمان شلی پوست با دستگاه‌

درمان شلی پوست با دستگاه می تواند مزایای بسیاری دارد که در ادامه به برخی از آنها اشاره خواهیم کرد:
غیر تهاجمی بودن: دیگر نیازی به نگرانی از تیغ جراحی نیست! این روش کاملاً غیرتهاجمی بوده و هیچ برش یا زخمی روی پوست باقی نمی‌گذارند.
بدون نیاز به دوره نقاهت: برخلاف جراحی‌های زیبایی که دوره نقاهت طولانی دارند، پس از استفاده از این دستگاه‌ها می‌توانید بلافاصله به فعالیت‌های روزمره خود بازگردید.
نتایج تدریجی و طبیعی: پوست شما به صورت تدریجی و طبیعی بهبود پیدا می کند، به گونه‌ای که تغییرات بسیار طبیعی به نظر می‌رسند.
کاملاً ایمن و مؤثر: این دستگاه‌ها معمولاً تاییدیه‌های ایمنی از سازمان‌های معتبر مانند FDA را دارند و تحت نظارت متخصصین استفاده می‌شوند.

عملکرد دستگاه اوندا در درمان شلی پوست

دستگاه لاغری “اوندا”، به درمان مشکلات پوستی از جمله درمان شلی پوست مورد استفاده قرار می‌گیرد در این دستگاه با استفاده از امواج خنک کننده به سلامت پوست کمک می‌شود. این روش به طور معمول در مراکز معتبر مورد استفاده قرار می‌گیرد. این دستگاه  در درمان علائم پیری پوستی، کاهش چین و چروک و بهبود ترک‌های پوستی نیز استفاده می‌شود.

بیشتر بخوانید: درمان موضعی سلولیت با دستگاه

کاربرد دستگاه اوندا در درمان شلی پوست

دستگاه اوندا با توجه به کاربرد و مزایای بسیاری که دارد از چند طریق افتادگی و شلی پوست را درمان کرده و موجب سفتی پوست می شود که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد:

از بین بردن چربی‌ها

امواج این دستگاه از پوست عبور کرده و مستقیما چربی‌ها را هدف قرار می‌دهد. بنابراین چربی‌های تجزیه شده و توسط سیستم لنفاوی و وارد سیستم متابولیسم بدن شده و به صورت موارد زائد از بدن خارج می‌شوند.

بازسازی لایه‌های زیرین پوست

دستگاه “اوندا” همچنین قادر است بافت همبند چربی یا همان سلولیت را که ظاهری پوست پرتقالی ایجاد می‎کند را تجزیه کند و بخش‌هایی از پوست که دچار برجستگی و فرورفتگی هستند را تحت درمان قرار داده و ظاهری صاف و یک دست برای پوست به وجود می‌آورد.

استحکام پوست

امواج موجود در دستگاه اوندا با تاثیر فوری که بر انقباض رشته‌های کلاژن دارد موجب تحریک و تولید کلاژن می‌شود و بافت‌های زیرین پوست که حالت ارتجاعی و قوام خود را از دست داده‌اند بازیابی شده و استحکام بیشتری پیدا می‌کنند. این فرایند انعطاف پذیری پوست را افزایش می‌دهد.

افزایش رطوبت پوست

 استفاده از امواج خنک کننده دستگاه اوندا می‌تواند  موجب تحریک گلبول‌های قرمز خون شده و گردش خون را در مناطق مورد درمان بهبود دهد و در نتیجه منجر به افزایش و رطوبت پوست می‌شود.

نام و نام خانوادگی
فرم‌ با موفقیت ثبت شد.
خطایی رخ داده است. لطفا تمام موارد را تکمیل کرده و مجددا تلاش کنید.

بیشتر بخوانید: درمان شلی بازو با دستگاه


نواحی درمان شلی پوست با دستگاه

نواحی مختلفی از بدن دچار افتادگی و شلی پوست می‌شوند که می‌توان با دستگاه “اوندا” آن را درمان کرد در ادامه به برخی از نواحی قابل درمان با دستگاه ” اوندا” اشاره خواهیم کرد:

درمان شلی پوست صورت و گردن

انباشت چربی در ناحیه صورت و گردن می‌تواند منجر به افتادگی پوست صورت شود. همچنین تاثیرات جاذبه و گرانش زمین در افتادگی پوست صورت بیشتر از سایر قسمت‌های بدن است. این امر موجب پیر نشان دادن چهره می‌شود، دستگاه اوندا با تحریک فرآیند متابولیک بدن و حذف چربی‌های اضافه در این ناحیه شلی پوست را برطرف می‌کند. همچنین برآمدگی‌های غبغب را رفع کرده و موجب جوانسازی چهره و شادابی بیشتر آن می‌شود. این دستگاه نقش موثری در رفع چین و چروک‌های این نواحی نیز ایفا می‌کند.

درمان شلی پوست شکم

افزایش وزن و تجمع چربی‌ها در ناحیه شکم موجب افتادگی و شلی پوست در این بخش از بدن می‌شود، دستگاه اوندا سلول‌های چربی این ناحیه را مورد هدف قرار داده و با گرم کردن ناحیه منجر به از بین رفتن چربی‌های اضافه و رفع شلی و افتادگی پوست شکم می‌شود.

درمان شلی و افتادگی پوست ران

افتادگی پوست ران که به دلیل تجمع چربی و یا افزایش و کاهش وزن ایجاد می‌شود یکی از مواردی است که در زیبایی اندام افراد تاثیر قابل توجهی دارد. دستگاه اوندا با هندپیس‌های هوشمند می‌تواند لیپوسیت‌های این ناحیه را تجزیه کرده چربی‌های اضافه را جمع آوری و تخلیه کند با دفع چربی‌های این ناحیه افتادگی و شلی پوست ران به طور کامل برطرف می‌شود. همچنین پوست این ناحیه سفت شده و ترک‌هایی که به دلیل تغییر وزن ایجاد شده است نیز درمان می‌شود.

درمان شلی پوست بعد از لاغری

یکی از مشکلاتی که پس از استفاده از دستگاه‌های لاغری ایجاد می شود شل شدن و افتادگی پوست است.اما هندپیس دستگاه اوندا به گونه‌ای طراحی شده است که به طور موثر بافت همبند اطراف گلبول‌های چربی را در مراحل پیشرفته سلولیت مورد هدف قرار می‌دهد، موجب درمان سلولیت می‌شود و از افتادگی پوست پس از لاغری جلوگیری می‌کند.

درمان شلی پوست با دستگاه برای چه کسانی مناسب است؟

درمان شلی پوست با دستگاه برای افرادی که دچار افتادگی خفیف تا متوسط هستند، مناسب است. این روش‌ها برای نواحی مختلف صورت و بدن از جمله گردن، گونه‌ها، فک و حتی شکم قابل استفاده هستند. اگر به دنبال روشی بدون دردسر و غیرتهاجمی برای لیفت پوست خود هستید، این گزینه ایده‌آل خواهد بود.

بیشتر بخوانید: دستگاه لاغری

نتیجه گیری

شل شدن پوست می تواند ظاهری ناخوشاید ایجاد کرده و علائم پیری را بیشتر نمایان کند  اما راه‌های متعددی برای کاهش و یا درمان افتادگی پوست وجود دارد. کلاژن فاکتور مهمی در ایجاد حالت ارتجاعی پوست به شمار می‌آید و افزایش تولید آن یکی از راه‌های درمان شلی پوست است. دستگاه اوندا با توجه به اثرات مثبتی که  بر رشد و تقویت سلول‌های پوست دارد موجب تحریک تولید کلاژن و الاستین شده و التهابات پوستی را کاهش می‌دهد همچنین موجب افزایش رطوبت پوست می‌شود.پیشنهاد می‌شود که قبل از استفاده از هر دستگاه یا هر روش درمانی، با یک پزشک متخصص مشورت کنید تا اثرات  و مزایای این روش درمانی آگاه شوید.

مطالب مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

10 + دوازده =