[021 ] 22792439 -22792458
تهران ، خیابان پاسداران ، بوستان دهم ، پلاک 121 ، واحد 8 ، طبقه سوم
دکتر سپیده مدعی نما » لاغری موضعی » دستگاه لاغری » جدیدترین دستگاه لاغری در ایران؛ اوندا پرو 2024
برای استعلام از قیمت ها فرم زیر را پر نمائید

جدیدترین دستگاه لاغری در ایران؛ اوندا پرو 2024

جدیدترین دستگاه لاغری در ایران، اوندا پرو 2024 است که می‌توان از آن به عنوان مدرن‌ترین و جدیدترین دستگاه برای لاغری بدن، سفت کردن پوست، لیفت صورت و ماساژ یاد کرد. این دستگاه از ترکیب چهار فناوری رادیو فرکانسی RF، اولتراسوند کویتیشن، وکیوم و مادون قرمز برخوردار است.

00:38
truncate dir-rtl

جدیترین تکنولوژی لیفت و جوانسازی صورت در اوندا پرو 2024

ویژگی‌های جدیدترین دستگاه لاغری در ایران؛ اوندا پرو 2024


جدیدترین دستگاه لاغری در ایران اوندا پرو 2024 است که داری 2 هندبیس بوده که به منظور لیفت صورت و مدلینگ صورت طراحی شده و جدیدترین تکنولوژی در آن به کار برده شده است و هیچ گونه درد و عارضه‌ای بعد از استفاده از آن ایجاد نمی‌شود.

بیشتر بخوانید: زاویه سازی صورت با دستگاه اوندا

در گذشته دستگاه‌های لاغری و جوانسازی صورت و با نام‌های: آر اف – هایفو – نیدلینگ ار اف – ان آی لیزرها وجود داشتند که درمان با این دستگاه‌ها با درد و عوارض همراه بود و تاثیرات محدود و موقتی در جوانسازی پوست داشتند اما شرکت دکا ایتالیا، شگفتی جدیدی در زمینه زیبایی بنام دستگاه اوندا پرو 2024  معرفی کرده است که دارای چند هندپیس تخصص در زمینه جوانسازی پوست و لیفت صورت است که نهایت تاثیر را در جوانسازی پوست، بدون درد را به همراه دارد.

00:38
truncate dir-rtl

دستگاه اوند پرو

این دستگاه در دهم فروردین امسال در جشنواره فرانسه به عنوان بهترین دستگاه جهان در زمینه لاغری، رفع سلولیت و جوانسازی صورت معرفی شد.

دستگاه اوندا پرو 2024 علاوه بر کاربرد اصلی در لاغری موضعی چربی‌های بدن در جوانسازی و لیفت صورت کارای بالایی دارد. که علاوه بر کاهش چربی صورت اثرات مثبت بسیاری در زمینه سفتی و قوام پوست دارد. زیرا تعامل بسیاری با کلاژن سازی طبیعی پوست دارد. به لطف این تکنولوژی می‌توان ناحیه گونه‌ها را لیفت کرد در عین حال اثرات گرمایی که می‌تواند برای ناحیه دور چشم و خط فک مخرب باشد را دفع کرد و این امر یک تکنولوژی  منحصر به فرد در درمان است و می‌توان لیفت صورت ایده آل را با این دستگاه تجربه کرده و نتایج آن را با سایر دستگاه ها مقایسه کرد.

بیشتر بخوانید: سوالات متداول دستگاه لاغری اوندا

دستگاه اوندا پرو در درمان لاغری موضعی دارای بیشترین تاثیر و رضایتمندی است و اثرات این دستگاه در حذف چربی های موضعی و کاهش 10 سانت از دور شکم در 4 تا 6 جلسه خواهد بود.

درمان سلولیت با دستگاه اوندا پرو 2024 تفاوت قابل ملاحظه‌ای با دیگر دستگاه‌های لاغری در میزان انتقال انرژی و اثربخشی دارد. زیرا این دستگاه می‌تواند گرمای بیشتری را به داخل بافت‌ها هدایت کند. به گونه ای که با توجه به تکنولوژی مدرنی که در این دستگاه به کار رفته رفع غبغب و ایجاد زاویه فک حتی می‌تواند در یک جلسه اتفاق افتد.

00:33
truncate dir-rtl

رضایتمندی از درمان غبغب با اوندا پرو 2024

فناوری‌های موجود در جدیدترین دستگاه لاغری در ایران

 در ادامه به عملکرد هر کدام از فناوری‌های موجود در دستگاه اوندا پرو 2024 اشاره خواهیم کرد:

کویتیشن اولتراسوند: کویتیشن با استفاده از امواج فراصوت سلول‌های چربی را در هم شکسته و پس از ذوب شدن، شکل مایع به خود می‌گیرد. سپس سیستم لنفاوی بدن این چربی‌های ذوب شده را به صورت مواد زائد تشخیص داده و شروع به گردش آن در بدن می‌کند و پس از آنالیز توسط کبد با عرق، ادرار و مدفوع از بدن خارج می‌شود.

بیشتر بخوانی: مراقبت‌های بعد از لاغری با دستگاه اوندا

چند قطبی: فرکانس رادیویی چند قطبی باعث ایجاد گرما در بافت می‌شود که کلاژن سازی جدید در بدن و الاستیک پوست را به همراه دارد در نتیجه موجب لیفت و سفت شدن پوست می‌شود.

ماساژ وکیوم: ذوب شدن چربی‌های زیر پوست، تجمع سلولیت را کاهش داده و به سفتی و قوام پوست کمک می‌کند.

لیزر مادون قرمز: لیزر مادون قرمز بطور مستقیم ناحیه مورد نظر را گرم می‌کند و اثر موثر و غیر قابل بازگشتی در رفع سلولیت دارد.

00:47
truncate dir-rtl

جوانسازی با اوندا را از چه سنی شروع کنیم؟

پیشنهاد دکتر سپیده مدعی نما برای استفاده از دستگاه اوندا پرو 2024

دکتر سپیده مدعی نماد پیشنهاد می‌کنند استفاده از دستگاه اوندا پرو 2024 از سنین پایین شروع شود زیرا با کلاژن سازی بیشتر نتایج مطلوب‌تری حاصل می‌شود همچنین افرادی که در سنین بالاتری هستند و پوست افتاده‌ای دارند نیز می‌تواند از مزایایی جدیدترین دستگاه لاغری در ایران بهره ببرند اما به طور کلی استفاده از این دستگاه در سنین پایینتر نتایج مثبت بیشتری به همراه دارد. 

بیشتر بخوانید: محدودیت‌های استفاده از دستگاه لاغری اوندا

نتیجه گیری

Onda pro 2024 یک تکنولوژی پیشرفته برای کاهش چربی و تناسب اندام است و به عنوان یک راه حل غیر تهاجمی و غیر جراحی برای لاغری و بهبود تناسب اندام مورد استفاده قرار می‌گیرد. با استفاده منظم از این دستگاه، می‌توان تغییرات قابل توجهی در کاهش چربی موضعی، سلولیت، بهبود و جوانسازی ظاهر پوست تجربه کرد.

دکتر سپیده مدعی نما

دکتر سپیده مدعی نما

پزشکی عمومی ( GP )
تخصص در زمینه رژیم های درمانی بزرگسالان ( کاهش و افزایش وزن )، انواع رژیم های درمانی برای بیماری های داخلی و متابولیک
سوابق کاری
1- به مدت یکسال در تهران و در درمانگاه تاکسیرانی طبابت نموده.
2- 5 سال در شهرستان صومعه سرا مطب داشته و در حیطه پزشک عمومی خدمات ارائه داده اند.
3- 1 سال فعالیت در زمینه پوست و مو و …
4- 10 سال مشاوره تناسب اندام قبل و بعد از جراحی های زیبایی

مقالات مرتبط

زاویه سازی صورت با دستگاه اوندا

زاویه سازی صورت با دستگاه اوندا

زاویه سازی صورت با دستگاه، امروزه بسیار مورد استقبال واقع شده است. یکی از دستگاه‎هایی که می‌تواند از آن استفاده کرد دستگاه...

پرسش و پاسخ تکمیلی

سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

0 دیدگاه
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دو × 1 =