تهران ، خیابان پاسداران ، بوستان دهم ، پلاک 121 ، واحد 8 ، طبقه سوم

Search
Close this search box.
آب-کردن-شکم-و-پهلو-با-دستگاه-

دستگاه لاغری موضعی شكم و پهلو + فواید

دستگاه لاغری موضعی شکم و پهلو برای افراد که دچار انباشت چربی در این نواحی هستند بسیار کمک کننده است. چربی‌های موجود در ناحیه شکم و پهلو از جمله چربی‌های مقاوم در برابر ورزش و رژیم غذایی هستند. امروزه به لطف پیشرفت تکنولوژی از بین بردن چربی‌های سرسخت با روش‌های غیر جراحی و بدون زخم امکان پذیر است. کاهش چربی به روش غیر جراحی شامل درمان‌های کم تهاجمی مانند استفاده از دستگاه‌های لاغری است که به طور انتخابی سلول‌های چربی را در نواحی خاص هدف قرار داده و سلول‌های چربی را در هم می‌شکند و به عنوان مواد زائد از بدن خارج می‌شود.

لاغری-موضعی-شکم-و-پهلو

بیشتر بخوانید: درمان شلی بازو با دستگاه

دستگاه لاغری موضعی شکم و پهلو چیست؟

دستگاه لاغری موضعی شکم و پهلو یک تکنولوژی است که برای کمک به کاهش چربی‌های اضافه در اندام‌های شکم و پهلو طراحی شده است. این دستگاه‌ها اغلب از تکنولوژی‌هایی مانند امواج رادیویی، لیزر یا موج‌های الکتریکی استفاده می‌کنند تا به مناطق مشخصی از بدن که دارای چربی اضافی هستند، نفوذ کرده و باعث شکستن سلول‌های چربی شده و تحریک فرآیندهای لاغری در آن منطقه را موجب شود.

عملکرد دستگاه لاغری موضعی شکم و پهلو

دستگاه لاغری موضعی شکم و پهلو جایگزین مناسبی برای جراحی‌های لاغری است. از این دستگاه برای کاهش یا حذف چربی‌های سرسخت و شکل دادن به نواحی مختلف بدن استفاده می‌‌شود. اکثر دستگاه های لاغری برای کاهش چربی، عملکردی بر اساس یکی از این چهار اصل زیر دارند.

استفاده از خنک سازی کنترل شده(کرایولیپولیز): در برخی از دستگاه‌ها از دمای انجماد برای از بین بردن سلول‌های چربی استفاده می‌شود.

استفاده از حرارت کنترل شده( لیزر لیپولیز): برخی دستگاه‌های لاغری شکم و پهلو از حرارت کنترل شده و  لیزر برای از بین بردن سلول‌های چربی استفاده می‌کند.

استفاده از فرکانس رادیویی: برخی دستگاه‌های لاغری از امواج فراصوت برای از بین بردن سلول های چربی استفاده می‌کنند.لیپولیز تزریقی: در برخی از دستگاه‌های لاغری برای هدف قرار دادن سلول‌های چربی از تزریق اسید دئوکسی کولیک استفاده می‌شود.

دلایل استفاده از دستگاه لاغری موضعی شکم و پهلو

کاهش وزن و از بین بردن چربی‌های موضعی مستلزم گذشت زمان بوده و نیازمند ایجاد تغییرات گسترده در رژیم غذایی و برنامه های ورزشی سخت است تا نتیجه مطلوب به دست آید. با این حال، چربی‌های اضافه اغلب در نواحی خاص به ویژه شکم، باسن، ران‌ها و گردن سرسختانه باقی می‌مانند. امروزه با استفاده از دستگاه لاغری موضعی شکم و پهلو به راحتی می‌توان این سلول‌های چربی در نواحی را از بین برد. دستگاه لاغری اوندا یکی از مناسب ترین گزینه‌هایی است که می‌توان از شر چربی‌های اضافه و تجمع یافته بدن خلاص شد.

فواید دستگاه لاغری موضعی شکم و پهلو

دستگاه لاغری موضعی شکم و پهلو فواید و مزایای بسیاری دارد که در ادامه به برخی از این فواید اشاره خواهیم کرد:

  • از بین بردن و کاهش چربی‌های موضعی در نواحی مختلف بدن
  • تحریک فرآیندهای لاغری با استفاده از تکنولوژی‌های مختلف
  • افزایش تناسب اندام و دستیابی به فرم ظاهری ایده‌آل
  • بدون نیاز به جراحی و دوران نقاهت طولانی
  • روش کم تهاجمی و ایمن
  • راحتی و سهولت در استفاده برای همه افراد
  • تاثیرات مثبت و ماندگاری نتایج
  • کمترین خطر و عوارض احتمالی

لازم به ذکر است که ممکن است نتایج واقعی متفاوت باشد و برای بهبود کامل شکل بدن، ترکیب استفاده از این دستگاه‌ها با رژیم غذایی مناسب و فعالیت‌های ورزشی توصیه می‌شود.

بیشتر بخوانید: درمان ترک های پوستی با اوندا

نام و نام خانوادگی
شماره تماس
فرم‌ با موفقیت ثبت شد.
خطایی رخ داده است. لطفا تمام موارد را تکمیل کرده و مجددا تلاش کنید.

لاغری موضعی شکم و پهلو با دستگاه‌های دارای امواج خنک (Coolwaves)

لاغری موضعی شکم و پهلو با دستگاه‌های دارای امواج خنک فواید مختلفی دارد. این دستگاه‌ها از تکنولوژی امواج خنک برای کاهش چربی و تحریک فرآیندهای لاغری در مناطق مشخصی از بدن مانند شکم و پهلو استفاده می‌کنند. با این روش، امواج خنک به آرامی به ناحیه مورد نظر نفوذ کرده و با ایجاد اثر انجمادی، بافت چربی را تحریک و تجزیه می‌کند.  این روش به دلیل عدم استفاده از حرارت بالا، کمترین آسیب را به بافت‌های اطراف وارد می‌کند و معمولاً با نداشتن هیچ گونه احساس درد یا عوارض جانبی همراه است. استفاده از دستگاه‌های لاغری موضعی با امواج خنک کننده، می‌تواند به افراد کمک کند، بدون نیاز به روش‌های جراحی یا دوران نقاهت خاص به شکل و اندامی مطلوب‌تر دست یابند.

بیشتر بخوانید: لاغری موضعی غبغب

ویژگی دستگاه لاغری موضعی شکم و پهلو اوندا

دستگاه لاغری موضعی اوندا دارای ویژگی های بسیاری است که در ادامه به آن می پردازیم:

  • یک دستگاه برای درمان زیبایی
  • دارای سیستم خنک کننده تماس با پوست
  • بهترین دستگاه برای لاغری شکم، پهلو و …
  • استفاده آسان به همراه نرم افزار اپراتور ساده
  • استفاده از امواج مایکروویو مخصوص به نام Cool Wave
  • اثر سه گانه دارد: چربی را می سوزاند، پوست را سفت می کند و سلولیت را از بین می برد.
  • امواج عمیق و هدفمند هستند و به پوست یا بافت اطراف آسیب نمی رسانند.
  • استفاده از هندپیس های هوشمند: 2 هندپیس مختلف در عمق و عملکرد وجود دارد که در قسمت های مختلف بدن استفاده می شود.
  • 80 درصد امواج ساطع شده به چربی نفوذ می کند و 20 درصد باقی مانده توسط سیستم خنک کننده دستگاه از بین می رود.

سوالات متداول

بیشتر بخوانید: لاغری ران با دستگاه

نتیجه گیری

دستگاه لاغری موضعی شکم و پهلو یک ابزار موثر برای کاهش چربی موضعی و بهبود شکل بدن است. با استفاده از امواج خنک یا تکنولوژی‌های مشابه، این دستگاه‌ها به تحریک سلول‌های چربی و کاهش چربی در مناطق خاصی از بدن مانند شکم و پهلو کمک می‌کنند. با این وجود، باید به خاطر داشت که استفاده از این دستگاه‌ها به تنهایی ممکن است نتایج محدودی داشته باشد و برای بهبود کلی شکل بدن، ترکیب با رژیم غذایی مناسب و فعالیت ورزشی منظم توصیه می‌شود.

مطالب مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

1 + یک =