تهران ، خیابان پاسداران ، بوستان دهم ، پلاک 121 ، واحد 8 ، طبقه سوم

Search
Close this search box.
دستگاه لاغری اوندا + مزایا و معایب و عوارض آن

دستگاه لاغری اوندا را بیشتر بشناسید

0 تا 100 دستگاه لاغری اوندا (ONDA) در یک نگاه؛ دستگاه اوندا جدیدترین دستگاه لاغری موضعی در دنیا است که با دارا بودن آخرین فناوری مایکروویو تاثیری بالایی در کاهش سلول‌های چربی دارد. همچنین موجب جوانسازی و قوام پوست می‌شود. دستگاه لاغری ONDA چربی‌های موضعی را هدف قرار داده و در کوتاه ترین زمان امکان دستیابی به اندام دلخواه را فراهم می‌کند. در ادامه این مقاله به معرفی بیشتر دستگاه لاغری اوندا می‌پردازیم.

01:06
truncate dir-rtl

لاغری با دستگاه اوندا

دستگاه لاغری اوندا چیست؟

دستگاه لاغری اوندا یکی از بهترین و مدرن‌ترین دستگاه‌های لاغری موضعی در دنیاست  که توسط شرکت ایتالیایی دکا ساخته شده است. امواج خنک (coolwaves) موجود در این دستگاه با نفوذ به لایه‌های زیرین پوست، چربی‌های انباشته شده را هدف قرار داده و موجب نابودی آن می‌شود. دستگاه لاغری اوندا علاوه بر کاهش چربی‌های تجمع یافته از افتادگی پوست جلوگیری کرده و موجب سفتی پوست می‌شود.

دستگاه لاغری اوندا + مزایا و معایب و عوارض آن

این دستگاه دارای دو هندپیس است که در عملکرد با یکدیگر تفاوت دارند، و هرکدام برای نواحی مختلفی از بدن به کار می‌روند و برای و انواع متفاوتی از عیوب و نواقص طراحی شده اند.

بیشتر بخوانید: لاغری ران با دستگاه

عملکرد دستگاه لاغری اوندا چگونه است؟

دستگاه لاغری اوندا با نام دستگاه کانتورینگ بدن نیز شناخته می‌شود و به این نام شهرت بسیاری دارد. دستگاه اوندا علاوه بر تمرکزی که روی نابودی بافت‌های چربی و سلولیت دارد ، موجب تحریک کلاژن سازی شده و تا حد زیادی از شل شدن پوست جلوگیری می‌کند.

در ادامه عملکرد دستگاه لاغری اوندا را تشریح خواهیم کرد:

  • در دستگاه لاغری اوندا چربی‌های تجمع یافته موضعی با استفاده از روش “متابولیزم لیپولیز” نابود شده و به عنوان مواد زائد از بدن خارج می‌شوند.
  • امواج خنک کننده دستگاه لاغری اوندا کمک می‌کند تا غدد چربی اطراف بافت‌های همبند تحریک شده و سلولیت‌ها نابود شوند.
  • همچنین امواج مورد استفاده در این دستگاه  فیبر‌های کلاژن را در پوست منقبض کرده و تولید کلاژن را تحریک می‌کند.

بیشتر بخوانید: هزینه لاغری با دستگاه

کاربردهای لاغری با دستگاه اوندا چیست؟

کاربرد اصلی و مهم لاغری با دستگاه اوندا از بین بردن چربی‌های موضعی است. تمام افرادی که با چربی‌های موضعی بدن دست و پنجه نرم می‌کنند، می‌توانند با استفاده از این دستگاه از شر چربی‌های خود خلاص شوند در ادامه به برخی از کاربردهای دستگاه لاغری اوندا اشاره خواهیم کرد:

نابودی چربی‌های موضعی

اصلی‌ترین کاربرد دستگاه لاغری اوندا از بین بردن چربی‌های موضعی در مدت کوتاه است.

 رفع سلولیت

چربی‌های انباشته شده در زیر پوست که موجب ایجاد حالت پوست پرتقال بر روی پوست می‌شود را سلولیت گویند. یکی از مهمترین و اثربخش‌ترین کاربردهای دستگاه لاغری اوندا درمان سلولیت است.

بیشتر بخوانید: درمان سلولیت ران با دستگاه

سفت کردن پوست

دستگاه لاغری اوندا تولید کلاژن جدید در بدن را تحریک می‌کند که موجب سفتی پوست و تقویت بدن می‌شود.

دستگاه لاغری اوندا برای کدام بخش‌های بدن استفاده می‌شود؟

دستگاه لاغری اوندا برای هر بخش از بدن که دچار انباشت چربی یا سلولیت است به کار می‌رود. لاغری با این دستگاه غیر تهاجمی بوده و عوارض بسیار پایینی دارد بنابراین هیچ محدودیتی برای استفاده از آن در نقاط مختلف بدن وجود ندارد.  در ادامه به برخی از موارد استفاده از دستگاه لاغری اوندا اشاره خواهیم کرد:

شکم و پهلو

چربی‌های انباشته شده در ناحیه شکم و پهلو با رژیم‌های غذایی به سختی از بین می‌رود همچنین لاغری این نقاط با ورزش بسیار زمان بر است اما با دستگاه لاغری اوندا طی 4 جلسه می‌توان چربی‌های شکم و پهلو را به راحتی کاهش داد.

00:46
truncate dir-rtl

دستگاه اوندا همراه با لاغری و لیفت شکم

بیشتر بخوانید: دستگاه لاغری موضعی شکم و پهلو

بازو 

بسیاری از افراد به دلیل اضافه وزن یا سابقه ژنتیکی در ناحیه بازو دچار شلی پوست و افتادگی می‌شوند که با دستگاه لاغری اوندا علاوه بر کاهش چربی بازوها می‌توان افتادگی و شلی پوست این ناحیه را نیز درمان کرد.

ران‌ها و باسن

تجمع چربی و ایجاد سلولیت در ران و باسن میان زنان بسیار متداول و رایج است که با استفاده از این دستگاه می‌توان با هزینه منطقی و در مدت زمان کوتاه آن را برطرف کرد.

غبغب و گردن

چربی‌های ناحیه گردن و غبغب بسیار سرسخت هستند و اغلب با رژیم غذایی یا ورزش از بین نمی‌روند اما با دستگاه لاغری اوندا می‌توان به راحتی از شر چربی‌های این ناحیه خلاص شد.

00:16
truncate dir-rtl

دو جلسه درمان با دستگاه اوندا در ناحیه غبغب

عوارض دستگاه لاغری اوندا چیست؟

لاغری به کمک دستگاه اوندا غیر تهاجمی بوده و هیچ عوارض جدی ندارد. تنها عوارضی که می‌تواند به دنبال داشته باشد مربوط به عدم مهارت پزشک و عدم استفاده از دستگاه معتبر خواهد بود.  در صورتی به کلینیک معتبر و پزشک متخصص مراجعه کنید، می‌توانید مطمئن باشید که استفاده از دستگاه لاغری اوندا هیچ عوارضی به دنبال نخواهد داشت. 

البته لازم به ذکر است که برخی عوارض استفاده از دستگاه لاغری اوندا برای کاهش چربی‌های موضعی به مواردی مانند گرمای خفیف، تورم جزئی، خارش و قرمزی محدود می‌شوند. در مواردی نادر ممکن است فرد دچار کبودی یا تاول‌های کوچکی شود که به سرعت برطرف می‌شود.

دستگاه لاغری اوندا چه مزایای دارد؟

لاغری با استفاده از دستگاه اوندا یکی از ایمن‌ترین روش‌های غیرتهاجمی برای نابودی چربی‌های موضعی و سلولیت است که از مهمترین مزایای آن می‌توان به نداشتن دوره نقاهت، نداشتن زخم، عدم نیاز به پانسمان، نداشتن درد و هزینه مناسب آن اشاره کرد.

دستگاه لاغری ONDA یک دستگاه الکترونیکی است که برای کاهش وزن و بهبود تناسب اندام استفاده می‌شود. این دستگاه مزایا و موارد مختلفی دارد که در زیر برخی از آن‌ها را بررسی می‌کنم:

  • آسان و راحت: دستگاه لاغری اوندا طراحی شده است تا برای استفاده آسان و راحت برای کاربران باشد. اغلب  دستگاه‌های لاغری کاربرد ساده‌ای دارند و فرآیند استفاده از آن‌ها بسیار آسان و بدون نقاهت است.
  • انعطاف پذیری: دستگاه لاغری اوندا هندپیس‌های مختلفی برای استفاده در نواحی مختلف دارد که به فرد این امکان را می‌دهد بر اساس نیازها و هدف خود از دستگاه استفاده کند. همچنین، می‌توانید شدت و مدت زمان تمرین را تنظیم کنید.
  • اثربخشی در کاهش سایز: دستگاه لاغری اوندا می‌تواند به شما کمک کند تا سایز خود را بهبود دهید. با استفاده منظم از دستگاه و تمرینات مناسب، می‌توانید چربی سوزی و ساختار بدن خود را بهبود ببخشید.
  • امکان پیگیری و نظارت: برخی از مدل‌های دستگاه‌های لاغری اوندا دارای ویژگی‌هایی مانند نمایشگر فشار خون، نمایشگر کالری سوزانده شده و نمایشگر میزان ضربان قلب هستند. این ویژگی‌ها به شما این امکان را می‌دهند تا پیشرفت خود را پیگیری کنید و نظارت دقیقی بر روند چربی سوزی خود داشته باشید.
  • جدیدترین در نوع خود: دستگاه اوندا جدیدترین دستگاه لاغری مورد استفاده در دنیا است.
  • کلاژن سازی: دستگاه لاغری اوندا در کلاژن سازی پوست نقش موثری دارد و موجب سفت شدن پوست و جلوگیری از شل شدگی آن می شود.
  • درمان سلولیت: دستگاه لاغری اوندا در درمان قطعی سلولیت موثر بوده و در نواحی مختلف بدن کاربرد دارد.
  • غیر تهاجمی: دستگاه اوندا، دفع و حذف چربی‌های موضعی را بدون نیاز به هیچ گونه برش و با کمترین میزان تهاجم انجام می‌دهد. همچنین بدون وارد کردن آسیب به بافت‌های اطراف به عمق لایه‌های چربی نفوذ می‌کند.
  • درمان در کوتاه‌ترین مدت: دستیابی به فرم دلخواه با دستگاه لاغری اوندا در بازه زمانی کوتاه امکان پذیر است.

بیشتر بخوانید: درمان شلی بازو با دستگاه

00:58
truncate dir-rtl

میزان لاغری در هر جلسه با دستگاه اوندا

دلایل محبوبیت دستگاه لاغری اوندا چیست؟

دستگاه لاغری اوندا با خنک کردن پوست در طول درمان امواج مایکروویو را به سطوح عمیق‌تر پوست می‌برد و و راحتی فرد را در حین استفاده از دستگاه تضمین می‌کند همچنین عوارض جانبی مانند التهاب و سوختگی را کاهش می‌دهد.

در ادامه به دلایلی که موجب محبوبیت دستگاه لاغری اوندا شده است اشاره خواهیم کرد:

  • لاغری با دستگاه اوندا موثر و غیر تهاجمی است.
  • فرد در حین استفاده از دستگاه لاغری اوندا حداکثر راحتی را دارد.
  • تماس خنک کننده با پوست بسیار ایمن و کنترل شده است.
  • کانتورینگ و پیکرتراشی مناسبی با دستگاه لاغری اوندا حاصل می‌شود.

نتیجه گیری

دستگاه لاغری اوندا انقلابی در ایمنی و سلامت بوده و تنها دستگاهی که از امواج  خنک کننده (COOLWAVES) استفاده می‌کند، این امواج به صورت اختصاصی سلول‌های چربی را مورد هدف قرار می‌دهد و به شیوه‌ای موثر و غیر تهاجمی چربی را کاهش داده و سلولیت را نابود می‌کند برای استفاده لاغری موضعی در نواحی مختلف بدن می‌توانید به مطب دکتر سپیده مدعی نما مراجعه کرده و از مزایای دستگاه لاغری اوندا بهره‌مند شوید.

مطالب مرتبط
دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × سه =