تهران ، خیابان پاسداران ، بوستان دهم ، پلاک 121 ، واحد 8 ، طبقه سوم

Search
Close this search box.
درمان-سلولیت-

درمان موضعی سلولیت با دستگاه

درمان موضعی سلولیت با دستگاه یک روش کم تهاجمی و ایمن است که با توجه به اثرات ثمر بخشی که به دنبال دارد، طرفداران بسیاری یافته است. دستگاه لاغری موضعی با شکستن سلول‌های چربی‌ها و از بین بردن بافت‌های فشرده شده، سلولیت‌ها را از بین برده و اثرات ناخوشایند آن بر روی ظاهر اندام را برطرف می‌کند. در این مقاله به بررسی عملکرد دستگاه‌های لاغری در درمان سلولیت خواهیم پرداخت.

درمان موضعی سلولیت با دستگاه چگونه انجام می‌شود؟

سلولیت‌ها اشکال متفاوتی دارند و روش‌های درمانی مختلفی برای هر کدام از آن‌ها اعمال می‌شود. یکی از جدیدترین روش‌های درمانی این عارضه استفاده از دستگاه‌های لاغری است. برای این نوع درمان از دستگاه‌های مختلفی استفاده می‌شود این دستگاه‌ها با امواج مختلف و طول موج متفاوت به صورت موضعی سلولیت را از بین می‌برند.

اوندا پرو یکی از جدیدترین دستگاه های لاغری در ایران است که یک انقلاب واقعی در زمینه کانتورینگ و شکل دادن به بدن به شمار می آید. این دستگاه از نتایج کارآمدی در درمان رسوبات چربی موضعی، سلولیت و شلی پوست به روشی موثر و غیر تهاجمی برخوردار است.

اوندا پرو که توسط شرکت DEKA ارائه شده است که کارایی Coolwaves® را به بالاترین حد خود رسانده است که این مایکروویوهای به صورت ویژه‌ و انتخابی سلول‌های چربی، شلی پوست و سلولیت را با کمک هندپیس جدید مورد هدف قرار می دهند و موجب رفع سلولیت می‌شود.

فواید درمان موضعی سلولیت با دستگاه

نابودی سلولیت‌ها با دستگاه با توجه به فواید بسیاری که دارد، بسیار مورد استقبال است. در این روش درمانی دقیقا سلولیت‌ها مورد هدف قرار می‌گیرند و در نهایت نتیجه دلخواه حاصل می‌شود. در ادامه این مطلب به برخی از فواید درمان موضعی سلولیت با دستگاه اشاره خواهی کرد:

  • یکی از مهمترین مزیت‌های این روش درمانی ایمن بودن و کم تهاجمی بودن این روش است.
  • درمان موضعی سلولیت با دستگاه کاملا بدون درد است و فرد در هنگام کار با دستگاه هیچ گونه احساس درد و ناراحتی نخواهد داشت.
  • این روش درمانی سلولیت، بدون بیهوشی بوده و هیچ گونه برش یا جراحتی بر روی بدن ایجاد نمی‌شود.
  • مدت زمان این روش کوتاه بوده و فواصل زمانی جلسات بسیار معقول و قابل اجرا است. ( از 15 تا 45 دقیقه )
  • درمان موضعی سلولیت با دستگاه هیچ گونه دوران نقاهتی ندارد و فرد پس از درمان نیازی به استراحت و مراقبت پزشکی ندارد.
  • اثرات درمان موضعی سلولیت با دستگاه ماندگار و بدون بازگشت است.
  • هزینه این روش درمانی بسیار پایین‌ترو مقرون به صرفه‌تر از دیگر روش‌های درمان سلولیت است.

بیشتر بخوانید: جوانسازی پوست با اوندا پرو

تعداد جلسات درمان موضعی سلولیت با دستگاه 

یکی از جدیدترین دستگاه‌های لاغری موضعی، دستگاه اوندا پرو است که نتایج عالی در درمان سلولیت ارائه می‌دهد. تعداد جلسات درمان سلولیت با این دستگاه به نوع سلولیت، میزان چاقی و حجم چربی انباشته در بدن فرد دارد. .بنابراین بهتر است به پزشک متخصص یا کلینیکی که مجهز به این دستگاه لاغری است، مراجعه کنید تا با در نظر گرفتن حجم سلولیت و توده بدنی، تعداد جلساتی  را که برای درمان نیاز دارید را مشخص کنند.

نام و نام خانوادگی
شماره تماس
فرم‌ با موفقیت ثبت شد.
خطایی رخ داده است. لطفا تمام موارد را تکمیل کرده و مجددا تلاش کنید.

نحوه درمان موضعی سلولیت با دستگاه

ظاهر چال دار و نامنظم پوست که به عنوان “سلولیت” شناخته می شود، می تواند برای بیمارانی که سخت تلاش می کنند تا بدنی باریک و صاف داشته باشند، خسته کننده باشد. به لطف پیشرفت‌های اخیر فناوری، جراحان زیبایی اکنون می‌توانند از طریق درمان‌های کم تهاجمی، سلولیت را کاهش دهند.

سلولیت یک مشکل ظاهری بسیار رایج است که در گذشته درمان آن بسیار دشوار بوده است. اما امروزه به لطف فناوری‌های جدید غیرجراحی،می‌توان به طور مؤثرتری به علل ساختاری سلولیت رسیدگی کرده و به کاهش فرورفتگی‌های های بدن  بافتی سفت‌تر و صاف تر ایجاد کرد.

به منظور آشنایی با سایر کاربردهای این دستگاه جدید به مقاله لیفت صورت با اوندا پرو مراجعه کنید.

دستگاه‌های لاغری با استفاده از امواج مختلف مانند: خنک کننده در اوندا موجب تحریک بافت‌های چربی شده و سلولیت‌ها را نابود می‌کند. سپس چربی‌های اضافه از بدن به عنوان مواد زائد خارج می‌شوند. امواج این دستگاه موجب تحریک فیبرهای کلاژن شده و تولید کلاژن را به دنبال دارد. بنابراین پس از درمان سلولیت، تا حد زیادی از شل شدن پوست جلوگیری شده ظاهری صاف و یک دست خواهد داشت.

طی درمان موضعی سلولیت با دستگاه، گردش خون نیز افزایش پیدا کرده و سلولیت‌ها بدون آسیب به بافت‌های مجاور تجزیه می‌شوند.

برای بهره گیری از مزایا و نتایج درمانی موثر رفع سلولیت با بهترین و جدیدترین دستگاه لاغری در ایران می‌توانید با شماره‌های مطب دکتر سپیده مدعی نما تماس گرفته و از مشاوره رایگان بهره مند شوید.

سوالات متداول موضعی سلولیت با دستگاه

نتیجه گیری

امروزه درمان موضعی سلولیت با دستگاه بسیار متداول شده است و با توجه به مزایای بسیاری که به دنبال دارد از محبوبیت بالایی برخوردار است. بنابراین پیش از شروع هر درمان، مهم است که با یک پزشک یا متخصص مشورت کنید تا بهترین راهکار برای شما تعیین شود.

مطالب مرتبط
12 Responses
  1. خانم دکتر چه مدت بعد از رفع سلولیت با دستگاه آوندا می توانیم به کارهای روزمره بپردازیم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 1 =